vrijdag 7 oktober 2016

Stamping Fun - Gesso Resist Techniek

Jullie hebben vast al gezien dat ik dol ben op stempelen en alle technieken die daar bij horen. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de Gesso Resist techniek. Daar passen de stansen en stempels van Noor! natuurlijk perfect bij.


Je werkt met witte gesso en kleuren inkt. Ik heb zelf distress inkt gebruikt bij deze techniek. Deze blend zo heerlijk over je stempel papier.


Dan kun je heerlijk gaan stempelen met swirls en tekst stempels of andere stempels die je er leuk bij vind. Dat is altijd leuk!


In het midden van de kaart heb ik 4 bloemen van de set "Crafty Cocktail" geplakt. Deze bloemen kun je stempelen en dan met de bijpassende stans uitstansen. 

6004/0005 Crafty Cocktail bloemen

Met inkt geef je de boemen kleur. Ik heb ze zelf met een shaping tool en matje wat bewerkt om het meer vorm te geven.


Ik plak de bloemen graag met wat kit of foamblokjes op zodat ze wat hoger liggen.


Dan de banner stans met een bijpassend tekst. Nog een vlinder in dezelfde kleuren en klaar.

6002/0386 Sending Messages Banners (2stuks)       6410/0410 Sending Messages Banner tekst Nederlands

Ik hoop dat jullie mijn kaartjes leuk vinden en tot de volgende keer weer!




2 opmerkingen: