maandag 20 februari 2017

Dream

Stempelkaarten, het blijf leuk om te doen. Zo heeft Noor!Desgin ook deze grasrand in de collectie. Hier heb ik een deel van gebruikt op de volgende kaart.


Eerst heb ik de gras stempel gezet met versamark inkt en zwarte embossingpoeder.  Daarna heb ik het kaartje op kleur gebracht met distress inkt. De wolken heb ik gemaakt door met een vochtig doekje wat inkt weg te nemen.

6410/0427 Silhouettes Grass

Vervolgens heb ik de witte kaart voorzien van de tekst stempel. gemaakt met een stempel uit de set  - sorry 6410/0312. Daarna heb ik het gestempelde kaartje erop geplakt en nogmaals de stempel gezet, maar nu ook op het kaartje. Dit is even een precisie werkje maar met een stempelhulp heel makkelijk te doen. Door er nog een zwarte kaart onder te matten is hij klaar. 


Hier nog even de grasjes gemaakt met de zwarte embossingpoeder.

6410/0312 Stempelset SORRY

Tot de volgende keer!


2 opmerkingen: