donderdag 13 april 2017

Congratulations

Goedemorgen allemaal,

Een gezellig bakkie thee drinken is lekker op zijn tijd, maar ik geef de voorkeur aan koffie.


Ik heb het plaatje gemat op een ovaal van Noor! Design, deze heb ik uit zalm/roze karton gestanst.

Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk

Hieronder heb ik een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts schuin opgeplakt en daaronder zit weer een papieren kleedje.  De blaadjes onder het bloementoefje zijn van Dutch Doobadoo, dit is paper laserart en ook deze heb ik ingekleurd met de water brushmarkers. De tekst is van Noor! Design, hier heb ik zelf even een banner van gemaakt.

Noor! Design - Clear stamps - Banner text

De vlindertjes zijn ook van Noor! Design, deze heb ik uit rood karton gestanst en heb ze versierd met een paar kleine plakpareltjes.

Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Rond met vlinders (4st)

Verder heb ik nog een kantje gebruikt en wat roosjes/bloemen. Je hebt niet veel nodig om zo'n mooie theepot te maken.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren, alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

  1. Ja, ik ben zelf ook meer van de koffie maar lust in de middag toch ook graag een kopje thee! Hele leuke kaart geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vorm en een mooie roos erop. prachtig gedecoreerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende theepot! Mooie materialen heb je gebruikt. 's morgens koffie en 's middags thee heeft mijn voorkeur. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen