vrijdag 9 juni 2017

Did you Smile Today?

Hallo allemaal,

Deze pagina in mijn vakantiealbum heb ik onder andere gemaakt met de nieuwe Scraplijn van Noor.


Omdat ik in dit album geen gekocht dessin papier wil gebruiken, kleur ik al het papier zelf.


Dit kaartje heb ik een kleur gegeven met distress ink en een blending tool.


Met een cirkelpons heb ik cirkels uit karton gehaald. Daarna heb ik deze openingen in het karton gekleurd met de roze distress inkt. Deze roze cirkels heb ik afgedekt en vervolgens de rest van het kaartje met een blending tool oranje gekleurd.

   

Het kader is gemaakt door de 2 PL stansen in elkaar te leggen en dan te stansen.

De tekstblokjes uit het papierblok hadden niet helemaal de juiste kleur vond ik. 



Door de bruine rand (iets) weg te knippen en de tekst een kleur te geven paste het beter bij mijn PL kaartje.


Voor dit kaartje heb ik een mask, gesso en distress stains gebruikt. Omdat het vlak naast de cirkels nog erg leeg was, heb ik hier de pijltjesmask uit de nieuwe Scraplijn gebruikt.

  

Omdat ik niet alle pijltjes wilde gebruiken, heb ik de rest afgeplakt met washi tape.


Dit kaartje is gemaakt met het poeder van Primary Elements, een mask en distress inkt met de blending tool aangebracht.


Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren.

Groeten Hanny.












1 opmerking:

  1. Super mooi gemaakt. En leuk dat je de achtergronden zelf hebt gekleurd. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen