donderdag 29 juni 2017

No pictures Please

Vandaag heb ik weer heerlijk aan een lay-out gewerkt, daarnaast komt een pocketpagina maar daar ben ik nog mee bezig, deze wilde ik jullie vast laten zien.


Voor deze pagina ben ik een klein beetje uitgeweken naar de mixed media techniek. 


De achtergrond is gestempeld en de gele pijlen zijn gemaakt met een mengsel van gelatos&structuurpasta en heb ik daarna aangebracht met de Pijltjes mask van SCR@P.


De achtergrond is gestempeld en de pijlen zijn aangebracht met structuurpasta die ik gemengd heb met gelatos.


Om te voorkomen dat er toch nog iets onder mijn mask door zou gaan had ik de achterkant van de mask in gesprayd met stick&spray. Dat werkt echt prima!


Als voorbeeldje heb ik hier een paarse pijl gemaakt dan zie je de kleur wat beter.


De boel goed afgeplakt zodat ik niet per ongeluk een stukje van een andere pijl kon meenemen en smeren maar. De mask schoonmaken ging iets lastiger, normaal doe ik dat met een baby doekje en een druppeltje nagellakremover. Dat heb ik nu ook gedaan maar helaas ging toen ook de prachtige gouden verflaag van de mask af, daar was ik niet op bedacht. Hij werkt nog prima hoor maar als je erg gehecht bent aan het gouden laagje zou ik dat dus niet proberen, een gewaarschuwd mens hè!



Nu nog de linker pagina hierbij maken en dan snap je misschien de titel ook wat beter. Ik hoop dat het weer een beetje inspiratie oplevert voor jullie.

Groetjes,
Marjolijn.

1 opmerking: