maandag 26 juni 2017

Noor! Design Demo - Zusjes Hobbyhoekje


Hallo allemaal,

donderdag 29 juni kun je me vinden bij zusjes Hobbyhoekje in Ede, daar kom ik een demo geven met de prachtige producten van Noor! Design. het is van 10.00 tot 16.00. Kom je ook?


De basis heb ik gemaakt van rood en groen cardstock in combinatie met het prachtige Christmas Eve designpapier (6011/0520).


Als je het lintje opent, geeft deze kart een soort diepte effect. De tekst komt ook uit het Christmas Eve designpapier en heb ik opgerold met een sate prikker.


Aan de bovenkant heb ik een gedeelte van die mooie randstans (6002/0912) geplakt.


De bomenranden (6002/0697) heb ik met wat 3d sneeuw bewerkt voor een echt winters effect.


Uit de kaart komt deze label, onder aan het strikje heb ik een bedeltje (6002/0779) geplakt.

6011/0520 Paper bloc Christmas Eve

Deze kun je met inka gold op kleur maken door dit er gewoon overheen te poetsen/wrijven.


Hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren en zie ik jullie donderdag 29 juni bij Zusjes Hobbyhoekje in Ede.

6002/0779 Happy Holidays Kerstbedeltjes

Groetjes

0 reacties:

Een reactie posten