maandag 17 juli 2017

ATC "Under the Sea"

Hallo allemaal,

Van mij vandaag een paar ATC ( Artist Trading Cards). Misschien ken je nog geen atc maar dat zijn dus kleine kaartjes met een formaat van 6.4 x 9.8 cm. Deze maak je vaak in viertallen met hetzelfde thema. En achterop schrijf je dan je naam, mailadres, thema, datum, of andere info. Dan kun je ze gaan ruilen. Dit gebeurt nog wel eens op beurzen maar ook hebben wij van Noor!Design een speciale ATC Facebook groep. Hier komt dan een thema waar jij een aantal kaartjes mee mag maken. Deze stuur je dan in een envelop met daarin een extra envelop waar jou naam en adres op staat en postzegels. Wij zorgen bij Noor!Design dat alle kaartjes die binnenkomen verdeeld word en en dan krijg je je eigen geadresseerde envelop weer terug met 4 kaartjes van andere maaksters.
Leuk toch!

Zo was er een tijd terug een zee thema. en daar heb ik deze voor gemaakt.


Ik heb eerst een groot vel met inkt en diverse poeders op kleur gebracht. 

6002/0419 SeaShore  Vuurtoren / meeuw

Hier heb ik 4 kaartjes uit gesneden en bewerkt.


Eerst heb ik er de stempel van de bomen opgestempeld  van de stempelset Life is a jouney 6410/0394. Vervolgens heb ik een hekje uitgestanst van de under de sea collectie 6002/0653.

6002/0653 Under the Sea Schelpen, tekstbord en hek

En de meeuw 6002/0419 heb ik uit wit cardstock gestanst en van een kleurtje voorzien. En dit heb ik dus met alle 4 kaartjes gedaan.

En wil je nu ook graag ruilen met atc kaartjes? Dan kan je hier meer info vinden:

foto van Jolanda Bergmans.

Tot volgende week!


1 opmerking: