maandag 10 juli 2017

Happ BDay

Hallo allemaal,

We zijn alweer met de 15de sketch challenge bezig in de Noor! Design Facebook groep - Challenges. Dit keer is het een vierkante kaart met de mooie sierlijke blauwe rand stans.

 foto van Jolanda Bergmans.

Natuurlijk ben ik daar ook mee aan de slag geweest en heb voor jullie het volgende voorbeeld gemaakt: 

De basis is blauw cardstock dat ik voorzien heb van het A4 designpapier - Carpe Diem 6011/0518.

6011/0518 Paper bloc Carpe Diem

Alle delen hebben een andere kant van het dubbelzijdige designpapier gekregen. Langs de randjes heb ik nog parelketting geplakt.


De blauwe randstans  6002/0562 heb ik ook uit lichtblauw cardstock gestanst en bovenaan de kaart geplakt tussen de twee lagen designpapier.


En de bloemen, die heb ik gemaakt met de roll up roses, 6002/0385 en de  floral flourishes 6002/0771
Ik heb ze uit wit papier gestanst en met wat distress inkt stain op kleur gebracht. Na het beinkten in elkaar gefrommeld en na het drogen in elkaar gestapeld en met een kleine splitpen vast gemaakt en op de kaart gelijmd 

6002/0385 Floral Flourishes Roll up Roses 2   6002/0771 Floral Flourishes Bloemen 3st

Ik vond het weer een leuke sketch. Doen jullie ook gezellig mee? Wie weet val je wel in de prijzen !

Succes !!

1 opmerking: