donderdag 9 november 2017

When Nature turns into Gold

Hallo Allemaal,


De herfst is prachtig met zijn warme kleuren. Ik heb daarom deze herfstkaart gemaakt met bruin en oranje tinten. Deze kaart heb ik gemaakt voor de facebookpagina Noor! Design Challenge Groep, deze keer met als basis de prachtige blauwe mal 6002/0971!

De basis is bruin met witte cardstock. Het papier Falling Leaves 6011/0540 heeft prachtige designs. Ik heb gekozen voor de bruinere tinten van het designpapier. De randen zijn bewerkt met distress inkt. 

6011/0540 Paper bloc Falling Leaves

Met de tekst Fall is when Nature turns to Gold, van de Autumn Clear Stamps 6410/0098 heb ik wat goudtinten in de kaart verwerkt. De wijzers heb ik uit goud papier gestanst. 



De pompoenen 6002/0969 heb ik bewerkt met inkt en goude glitterlijm. Paddenstoelen zijn er in alle kleuren. Ik heb een stukje van de paddenstoelen rand 6002/0970 gebruikt en deze met witte en bruine cardstock opgebouwd en bewerkt met inkt. Eroverheen ook goud glitterlijm gedaan. 

6002/0970 Autumn Herfstpaddestoelen

Met de mal Autumn Leaves 6002/0580 heb ik bladeren over de bodem geplakt met enkele vallende bladeren. Deze zijn ook bewerkt met inkt.

6002/0580 Autumn herfst bladeren

Dit is mijn kaartje voor vandaag. Lijkt het je leuk om mee te doen en je hebt de mooie Blauwe mal in je bezit. Dan kun je meedoen tot eind November met deze Challenge.

foto van Jolanda Bergmans.

Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs Monique 

1 opmerking: