zondag 15 april 2018

Sea You

Hallo allemaal

Vandaag laat ik jullie deze leuke flessenhanger zien. Een flessenhanger helemaal in het ''Under the Sea'' thema. 


Voor deze flessenhanger heb ik het nieuwe Noor!Design  papier gebruikt '' Feeling Crabby''. Super toffe designs in  stoere kleurtjes.


De flessenhanger heb ik in twee delen bekleed met het papier en de randen bewerkt met de paper distresser en wat witte gesso. Het design papier met de ankertjes past zo leuk bij de stoere zeeman. Deze stoere stempel is van Mo Manning en ingekleurd met alcohol markers.


Achter het stempeltje zie je ribbelkarton. Dit geeft een leuke andere structuur op je kaart en zo valt die leuke walvis nog beter op. Door de walvis 6002/0992 te embossen en te beïnkten komen zijn staart,vinnen en gezicht te voorschijn. Zijn rug heb ik werkt met Versamagic inkt (Oasis Green) en met een Molotow pen er witte zeepokken opgezet. Hoe leuk is dat!

6002/0992 Under the Sea Walvis/dolfijn/net

Ook het visnetje uit deze set is super leuk! Leuk tussen de Koraal-toefjes 6002/0654. Het kleine dolfijntje is ook zo schattig! Het dolfijntje zwemt voor het tekst bordje langs.


Aan het tekst bordje 6002/0653 heb ik een ankertje gehangen. leuk detail. De tekst heb ik gemaakt op de PC en een beetje schuin opgeplakt. Met het koraal, schelpjes, het visnet en kaasdoek maak je leuke zee-toefjes. Ook echte kleine schelptjes zijn leuk om erbij te gebruiken. of wat dacht je van een echt zeesterretje

Flessenpost is ook zo leuk. Een klein glazen flesje met hierin een opgerold stukje design papier uit de ''Feeling Crabby'' set. Design Papier met een toffe script erop. Perfect voor flessenpost 


Een flesje wijn geven is zo toch veel leuker?  Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Bedankt voor het kijken en nog een fijne zondag

Sea You!



Miranda  Kosmeier

2 opmerkingen: